savinafilipova

Alla inlägg under december 2013

Av savina filipova - 23 december 2013 14:42

Hejsan! jag är ledsen att jag inte har bloggat nåt men de va för att jag inte orkade blogga.. jag va trött.. och aa jag orkade helt inte blogga men jag är tillbaka nu .. sista inlägget skrev jag att jag skulle lägga upp en bild på mina iar max och klänningarna jag tänkte bara lägga upp en bild nu på mina air max så lägger jag upp bilderna på klänningarna imrogn för de är julafton imorogn .. jag sjuk taggad för att uppna mina paketer ..:O en av klänningarna ska jag ha på mig imorogn och den andra på nyår   jag har duschat och nu så hör jag på min bebis nya låt 'justin bieber' ;) hihi jag laddar upp den så ni för höra på den men ni får se hur jag ser ut sen då /<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! kul att du hittade hit :D i den här bloggen kommer jag skriva om mig vad jag gör på fritiden och så jag har även en blogg på blogg.se jag heter savinasblogg.se gå in och kolla och skriv gärna vad du tycker :) puss hej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards