savinafilipova

Alla inlägg den 15 november 2013

Av savina filipova - 15 november 2013 15:30

Hejsan! jag har inte bloggat på as länge men de är för att jag inte orkade .. men jag är tillbaka nu om fyra veckor är det jul omg .. jag längtar sjukt mycket .. nu så lyssnar jag på musik som en llooddiis och sjunger as högt hihi mina föräldrar är inte hemma så då får man passa på    jag va med mamma i onsdags på stan och igår va vi också där jag skulle köpa nya vantar och så men jag hittade inge så jag får göra de imorgon men istället så köpte jag nåt annat hihi och jag ska åka med pappa till stan igen på söndag för jag ska köpa nya löööpppaarr skor så de blir bra och vi kommer äta på donken hihi 

Presentation


Hejsan! kul att du hittade hit :D i den här bloggen kommer jag skriva om mig vad jag gör på fritiden och så jag har även en blogg på blogg.se jag heter savinasblogg.se gå in och kolla och skriv gärna vad du tycker :) puss hej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards