savinafilipova

Alla inlägg den 10 september 2013

Av savina filipova - 10 september 2013 14:45

Nu kom jag hem från skolan och jag tänkte gör en snabb inlägg och så men jag ska gå snart  ner i köket och göra nudlar :D idag började vi kvart över åtta som vanligt jag vaknade kl sex fixade håret tog på mig ett par svarta jeans och en svart tröja :D och så sen när vi kom till skolan hade vi första lektionen och de va bild as (tråkigt) och efter de hande vi rast och efter rasten hade vi matte usch! sen åt vi lunch vi hade inne rast sen hade vi svenska och sen ja gjorde vi inte så speciellt ... eller jo vi hade engelska prov också så att vi fick glosor den här veckan som vi ska träna på och de ska jag göra snart för vi har prov på månad på de så att de kommer bli (tråkigt) och vi har även inte så mycket tid på oss för vi hade ju studie dag på måndag så att vi förlorar ju en dag men aa de va de jag skulle säga men vi hörs så länge puss 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! kul att du hittade hit :D i den här bloggen kommer jag skriva om mig vad jag gör på fritiden och så jag har även en blogg på blogg.se jag heter savinasblogg.se gå in och kolla och skriv gärna vad du tycker :) puss hej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards